پایگاه اطلاع رسانی وااسلاماه

 

باید یقین کامل داشته باشی که با قرآن زنده ای و بدون قرآن مرده

با قرآن بینایی و بدون قرآن نابینا

با قرآن هدایت یافته ای و بدون قرآن گمراه

با قرآن دانشمندی و بدون قرآن نادان

اول الله، آخر الله ، ظاهر الله، باطن الله، فقط الله

بهترین یاد خدا ورد (لااله الا الله) است

آمار کلی سایت
  • کل مطالب 2335
  • کل نظرات 9754
  • کل اعضا 1707
  • جدیدترین عضو MEHDI7
خبرنامه
وااسلاماه
| بازدیدها: 20064

درمان آدم جن زده همراه با علائم آن

درمان آدم مبتلا به صرع (غش) که جن در او داخل شده و با او عجین میشود، دو نوع است:

نوع اول: قبل از ابتلاست

اهتمام بر تمامی فرایض و واجبات و دوری از تمامی محرمات و توبه کردن از کلیه گناهان و پناه جستن با اذکار و دعاها و معوذات مشروعه انسان را حفظ میکند.

 

نوع دوم: درمان بعد از ورود جن به آدم غشی است

قرائت فرد مسلمانی که قلب و زبانش یکی باشد ورقیهاش برای بیمار غشی اثر نماید.

و بهترین و بزرگترین معالجه و رقیه، با سوره فاتحه، (ابیداود و احمد) آیهالکرسی، دو آیه آخر سوره بقره، سورههای اخلاص، فلق، ناس، میباشند که همراه فوت کردن بر بیمار غشی جنزده و تکرار آنها به تعداد سه مرتبه یا بیشتر میباشد، میتوان آیات دیگری از قرآن کریم هم خواند و فوت نمود، برای اینکه قرآن کریم سراسر شفا است، شفای سینهها و قلبها و کلاً برای مؤمنین شفا، رحمت، هدایت است (فتح الربانی).

همچنین رقیه و دعاهای شرعی را خوانده و فوت نموده که در زیر چند نمونه را ذکر میکنیم:

الف) هفت برگ از برگهای سدر سبز، با سنگ خوب کوبیده میشود، سپس بر روی آن آب ریخته میشود به اندازهای که برای شستشو کافی باشد و بر آن آیهها و سورههای زیر خوانده میشود: « اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَهٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ» (بقره / ۲۵۵)

«خدا، هیچ معبودی به جز او نیست، او زنده تدبیرکننده عالم است، او را نه چُرت و نه خواب نمیگیرد، آنچه در آسمانها و زمین است از آنِ اوست، کیست آنکه شفاعت کند نزد او الا به حکم او، آنچه پیش دست ایشان است و آنچه پش پشت ایشان است میداند و از معلومات حق چیزی را در برنمیگیرد مگر آنچه خواسته است، فراگرفته است پادشاهی او آسمانها و زمین را، و نگهبانی این دو بر وی گران نمیشود و او بلندمرتبه بزرگ قدر است».

« وَأَوْحَیْنَا إِلَی مُوسَی أَنْ أَلْقِ عَصَاکَ فَإِذَا هِیَ تَلْقَفُ مَا یَأْفِکُونَ * فَوَقَعَ الْحَقُّ وَبَطَلَ مَا کَانُواْ یَعْمَلُونَ * فَغُلِبُواْ هُنَالِکَ وَانقَلَبُواْ صَاغِرِینَ» (اعراف / ۱۱۷-۱۱۹)

«و وحی فرستادیم به سوی موسی که بیفکن عصای خود را، پس ناگهان، آن عصا فرودمیبرد آنچه به دروغ اظهار میکردند، پس ثابت شد حق و باطل شد آنچه ایشان میکردند، پس قوم فرعون مغلوب شدند آنجا و خوار گشتند. و انداخته شدند ساحران سجدهکنان».

« قَالُواْ آمَنَّا بِرِبِّ الْعَالَمِینَ * رَبِّ مُوسَی وَهَارُونَ» (اعراف / ۱۲۱-۱۲۲)

«گفتند: ایمان آوردیم به پروردگار عالمیان، خدای موسی و هارون».

« وَقَالَ فِرْعَوْنُ ائْتُونِی بِکُلِّ سَاحِرٍ عَلِیمٍ * فَلَمَّا جَاء السَّحَرَهُ قَالَ لَهُم مُّوسَی أَلْقُواْ مَا أَنتُم مُّلْقُونَ * فَلَمَّا أَلْقَواْ قَالَ مُوسَی مَا جِئْتُم بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللّهَ لاَ یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ * وَیُحِقُّ اللّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ» (یونس / ۸۲-۷۹)

«و گفت: فرعون بیاورید پیش من هر ساحر دانا را * پس وقتی که آمدند ساحران گفت ایشان را موسی: بیافکنید آنچه شما افکندهاید * پس چون افکندند گفت موسی: آنچه آوردهاید سحر است، هرآینه خدا باطل خواهد ساخت آن را، هرآینه خدا راست نمیآورد کار مفسدان را * و ثابت خواهد کرد خدا سخن درست را به فرمان خود اگرچه ناخوش دارند گناهکاران».

« قَالُوا یَا مُوسَی إِمَّا أَن تُلْقِیَ وَإِمَّا أَن نَّکُونَ أَوَّلَ مَنْ أَلْقَی * قَالَ بَلْ أَلْقُوا فَإِذَا حِبَالُهُمْ وَعِصِیُّهُمْ یُخَیَّلُ إِلَیْهِ مِن سِحْرِهِمْ أَنَّهَا تَسْعَی * فَأَوْجَسَ فِی نَفْسِهِ خِیفَهً مُّوسَی * قُلْنَا لَا تَخَفْ إِنَّکَ أَنتَ الْأَعْلَی * وَأَلْقِ مَا فِی یَمِینِکَ تَلْقَفْ مَا صَنَعُوا إِنَّمَا صَنَعُوا کَیْدُ سَاحِرٍ وَلَا یُفْلِحُ السَّاحِرُ حَیْثُ أَتَی * فَأُلْقِیَ السَّحَرَهُ سُجَّدًا قَالُوا آمَنَّا بِرَبِّ هَارُونَ وَمُوسَی» (طه / ۶۵-۷۰)

«گفتند: ای موسی، یا اینست که تو افکنی عصا را، یا ما باشیم ما اول کسی که افکند، گفت: بلکه شما افکنید، پس ناگهان رسنهای ایشان نمودار شد پیش موسی به سبب سحر ایشان که میدوند، پس یافت در ضمیر خود موسی ترسی را، گفتیم: مترس هرآینه تویی غالب، و بیفکن آنچه در دست راست توست تا فروبرد چیزی را که ساحران ساختهاند هرآینه آنچه ساختهاند جادویی جادوکننده است، و رستگار نمیشود ساحر هر جا که رود، پس انداخته شدند ساحران سجدهکنان، گفتند: ایمان آوردیم به پروردگار هارون و موسی».

بسم الله الرحمن الرحیم

« قُلْ یَا أَیُّهَا الْکَافِرُونَ * لَا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ * وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ * وَلَا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتُّمْ * وَلَا أَنتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ * لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ» (کافرون / ۱-۶).

بسم الله الرحمن الرحیم

« قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ * اللَّهُ الصَّمَدُ * لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ * وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ» (اخلاص / ۱-۴).

بسم الله الرحمن الرحیم

« قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ * مِن شَرِّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ * وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ» (فلق / ۱-۵).

بسم الله الرحمن الرحیم

« قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ * مَلِکِ النَّاسِ * إِلَهِ النَّاسِ * مِن شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ * الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ * مِنَ الْجِنَّهِ وَ النَّاسِ» (ناس / ۱-۶)

بعد از خواندن آیات و سورههای مذکور در آب، بیمار از آن آب سه بار مینوشد و با بقیه آن غسل میکند و به وسیله آن ان شاءالله درد رفع میگردد، اگر نیاز شد دو بار یا بیشتر این عمل را انجام دهد تا بیماری به کلی رفع گردد.

بسیاری از مردم دچار (سحر و بیماری) بودهاند و الله عزوجل به وسیله اعمال مذکور سلامتی را به آنان باز گردانیده است، برای کسی که از زنش بازداشته شده یعنی تمایل به او ندارد بهترین روش، روش فوق میباشد.

ب) خواندن سوره فاتحه و آیهالکرسی و دو آیه آخر سوره بقره و سوره اخلاص و معوذتین (فلق و ناس) سه بار یا بیشتر همراه فوت کردن و مسح نمودن موضع درد با دست راست نیز تجویز میگردد (بخاری و مسلم).

 

تعوذات (پناه جستن به الله عزوجل) ورقیه و دعاهای جامع

۱- «أَسْأَلُ اللَّـهَ الْعَظِیمَ رَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِیمِ أَنْ یَشْفِیَکَ» «۷ مرتبه» (ترمذی و ابوداود) یعنی: از الله بزرگ پروردگار عرش بزرگ میخواهم که تو را شفا دهد.

۲- مریض دستش را بر موضعی از بدنش که درد میکند، قرار میدهد و سه بار «بسم الله» میگوید، و سپس هفت بار این دعا را میخواند: «أَعُوذُ بِاللَّهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَأُحَاذِر». (مسلم) یعنی: به الله و قدرتش پناه میبرم از شر آنچه که احساس (درد) میکنم و از آن بیم دارم.

۳- «اللَّهُمَّ رَبَّ النَّاسِ أَذْهِبْ الْبَاسَ اشْفِهِ وَأَنْتَ الشَّافِی لَا شِفَاءَ إِلَّا شِفَاؤُکَ، شِفَاءً لَا یُغَادِرُ سَقَمًا». (بخاری و مسلم) یعنی: ای الله، پروردگار مردم، این مشکل را رفع کن و شفا بده که تو شفادهنده هستی، شفایی نیست مگر شفای تو، شفایی بده که ناراحتی نماند.

۴- (أَعُوذُ بِکَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّهِ مِنْ کُلِّ شَیْطَانٍ وَهَامَّهٍ وَمِنْ کُلِّ عَیْنٍ لَامَّهٍ». (بخاری) یعنی: پناه میبرم به کلمات کامل الله از شر شیطان و از هر حیوان زهردار و از هر چشم شر (زننده).

۵- «أَعُوْذُ بِکَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ». (مسلم) یعنی: پناه میبرم به الله و کلمات کامل او از شر آنچه آفریده است.

۶- «أَعُوْذُ بِکَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّاتِ مِنْ غَضَبِهِ وَعِقَابِهِ، وَشَرِّ عِبَادِهِ، وَمِنْ هَمَزَاتِ الشَّیَاطِیْنِ وَأَنْ یَحْضِرُوْنِ». (ترمذی و ابوداود) یعنی: پناه میبرم به الله و کلمات کامل او از غضبش و مجازاتش و از شر بندگانش و از وسوسههای شیاطین و پناه میبرم به الله از اینکه شیاطین نزد من بیایند.

۷- «أَعُوْذُ بِکَلِمَاتِ اللهِ التَّامَّاتِ الَّتِیْ لاَ یُجَاوِزُهُنَّ بَرٌّ وَلاَ فَاجِرٌ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ، وَبَرَأَ وَذَرَأَ، وَمِنْ شَرِّ مَا یَنْزِلُ مِنَ السَّمَاءِ، وَمِنْ شَرِّ مَا یَعْرُجُ فِیْهَا، وَمِنْ شَرِّ مَا ذَرَأَ فِیْ اْلأَرْضِ، وَمِنْ شَرِّ مَا یَخْرُجُ مِنْهَا، وَمِنْ شَرِّ فِتَنِ اللَّیْلِ وَالنَّهَارِ، وَمِنْ شَرِّ کُلِّ طَارِقٍ إِلاَّ طَارِقاً یَطْرُقُ بِخَیْرٍ یَا رَحْمنُ». (مسند امام احمد) یعنی: پناه میبرم به الله عزوجل به وسیله همان کلمات کاملش که هیچ نیک و بد نمیتواند از آن تجاوز نماید، از بدی آنچه از آسمان فرودمیآید و به سوی آن بالا میرود، و از بدی آنچه در زمین موجود است و از آن خارج میشود، و از بدی فتنههای شب و روز، و از بدی آنچه در شب و روز رفت و آمد دارد، مگر چیزی که به قصد خیر میآید، ای پروردگار مهربان.

۸- «اللَّهُمَّ رَبَّ السَّمَوَاتِ السَّبْعِ وَرَبَّ الْعَرْشِ الْعَظِیْمِ، رَبَّنَا وَرَبَّ کُلِّ شَیْءٍ، فَالِقَ الْحَبِّ وَالنَّوَی، وَمُنْزِلَ التَّوْرَاهِ وَاْلإِنْجِیْلِ وَالْفُرْقَانِ، أَعُوْذُ بِکَ مِنْ شَرِّ کُلِّ شَیْءٍ أَنْتَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهِ. اللَّهُمَّ أَنْتَ اْلأَوَّلُ فَلَیْسَ قَبْلَکَ شَیْءٌ، وَأَنْتَ الآخِرُ فَلَیْسَ بَعْدَکَ شَیْءٌ، وَأَنْتَ الظَّاهِرُ فَلَیْسَ فَوْقَکَ شَیْءٌ، وَأَنْتَ الْبَاطِنُ فَلَیْسَ دُوْنَکَ شَیْءٌ…». (مسلم) یعنی: ای پروردگار آسمانهای هفتگانه و پروردگار عرش بزرگ، پروردگار ما و پروردگار همه چیز، شکافنده دانه و هسته خرما و فرودآورنده تورات و انجیل و قرآن، پناه میبرم به تو از بدی هر چیزی که پیشانیش بدست قدرت توست، تو اول هستی و قبل از تو چیزی نیست و تو آخر هستی و بعد از تو چیزی نمیباشد، و تو آشکار هستی و برتر از تو چیزی وجود ندارد، و تو باطن هستی و چیزی غیر از تو وجودی ندارد.

۹- (بِاسْمِ اللَّهِ أَرْقِیکَ مِنْ کُلِّ شَیْءٍ یُؤْذِیکَ مِنْ شَرِّ کُلِّ نَفْسٍ أَوْ عَیْنِ حَاسِدٍ اللّـَهُ یَشْفِیکَ بِاسْمِ اللَّـهِ أَرْقِیکَ). (مسلم) یعنی: به نام الله تو را دم میزنم، تا محفوظ شوی از هر آنچه تو را اذیت میکند، و از بدی هر نفس و چشم حسود، الله تو را شفا دهد، بنام الله تو را دم میزنم.

۱۰- (بِاسْمِ اللَّهِ یُبْرِیکَ وَمِنْ کُلِّ دَاءٍ یَشْفِیکَ وَمِنْ شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ وَشَرِّ کُلِّ ذِی عَیْنٍ). (مسلم) یعنی: به نام الله که تو را شفا می دهد و از هر دردی تو را شفا میدهد و از هر بدی حسود آنگاه که حسد میورزد و از شر هر چشم شور دور کند.

۱۱- «بِسْمِ اللَّـهِ أَرْقِیکَ مِنْ کُلِّ شَیْءٍ یُؤْذِیکَ مِنْ حَسَدِ حَاسِدٍ وَمِنْ کُلِّ عَیْنٍ اللَّـهُ یَشْفِیکَ». (ابن ماجه) یعنی: به نام الله تو را دم میزنم تا حفظ شوی از هر آنچه که تو را اذیت میکند و از حسد حسود و از هر چشم شور، الله تو را شفا دهد.

و با این معوذات و پناه جستنها به الله عزوجل و دعاها و رقیه به آنها، جادو، چشمخوردگی، جنزدگی و تمام بیماریها را معالجه میکنند، و این ادعیه به اذن الله عزوجل رقیهها و نسخههای جامع و نافعی میباشند.

در این نوع معالجه باید دو چیز را مدنظر داشت: اول از بابت بیمار غشی که باید قوت نفس و صداقت توجه به الله عزوجل داشته باشد و هم اینکه تعوذ (پناه جستن) او به الله عزوجل طوری باشد که قلب و زبانش یکی شوند.

دوم از بابت معالجهگر میباشد، که باید همچنان که ذکر گردید، مثلی است که میگوید: سلاح به دست بکارگیرندهاش زیباست (زادالمعاد و فتاوای ابن تیمیه).

اگر در گوش بیمار غشی اذان داده شود خوب است برای اینکه شیطان از گوش او فرار میکند (بخاری).

علائم شخص جن زده را در لینک زیر ببینید
علائم انسان جن زده و چشم خورده

در این باره با کلیک روی لینک های زیر بیشتر بخوانید:

درمان شرعی جادو و سحر

جادو و جادوگری

علائم فرد جادو شده و درمان آن

علائم انسان جن زده و چشم خورده

دعانویسی و رقیه شرعی

حکم شرعی مراجعه نمودن به تعویذ نویسان و گرفتن تعویذ از آن

حکم دعا نویسی برای ایجاد محبت میان زن و شوهر

درمان بیماری‌های جسمی و روحی با قرآن

images

| ۷ اسفند ۱۳۹۱
۹ پاسخ به “درمان آدم جن زده همراه با علائم آن”
  1. وضعیت کاربر : مهمان
    Modares says:

    با سلام و وقت بخیر ببخشید من۹سال درگیر فکروخیال مرگ و میر و حالات بسیار بد خصوصا هنگام شب میشم جدیدا یک طبیب در طب اسلامی به حقیر فرمودند جن زده شدن عاجزانه تقاضای راهنمایی و کمک دارم ممنون و سپاسگزارم.موفق و پیروز باشید انشاالله.البته بنده نماز و قرآن نظافت یا خیلی علائم که در سایت و در جن زدگی بیان شده رو رعایت میکنم ولی نمیدونم چرا اینجوریم.

  2. وضعیت کاربر : مهمان
    پریسا says:

    با سلام،یه سوال مهم داشتم،یکی از اقوام من دچار جن زدگی شده،مث اینکه سه تا جن وارد بدنش شدن،جوری که ایشون اصلا پاکستانی و عربی بلد نیس،اما از وقتی دچار جن زدگی شده یدفه شروع میکنه به عربی یا پاکستانی حرف زدن با یه صدای کلفت و خشن،اصلا حالت عادی نداره،خیلیا آوردن که درمانش کنن ولی راهی پیدا نشده،به یکی از جن ها گفتن چی میخوای گفته یه مرغ و یه گوسفند که بعد از قرار دادن اونا داخل حمام اونا رو برده و از بدن خارج شده، اون دوتای دیگه هم یکیشون گفته طلا میخوام، یکی دیگشون هم گفته جونتو میخوام (جون آدم جن زده) وقتی هم قرآن میبرن و میخوان به وسیله قرآن اونارو خارج کنن به طرف قرآن حمله میکنه و میخواد اونو پاره کنه،جوری شده که دیگه نه بچش پیشش میره نه شوهرش،همه ازش میترسن،وقتی توو حالت عادی هست به مادرش گفته من زنده نمیمونم میخوان منو ببرن،تورو خدا اگه راهی دارین واسه خوب شدنش بگید، بخدا این چیزایی که گفتم عین واقعیته.

    پاسخ :
    این بیماری قابل درمان است و برای درمان آن حتما از روش شرعی استفاده کنید و شخص مورد اعتماد که اهل بدعت و خرافات نباشد را پیدا کنید همچنین خودتان با استفاده از دعاها و روش هایی که در این سایت درج شده است جهت درمان اقدام بفرمایید ان شاءالله درمان خواهد شد.

  3. وضعیت کاربر : مهمان
    سعیدی says:

    با عرض سلام.همسر بنده مدت طولانی هست که مشکلات روانی و عصبی شدید دارند.به تازگی یه دکتر طب سنتی دیدنشون و گفتند که مدت های زیادیه که جن بهش نفوذ کرده.گفتنی است که همسرم بسیار زیاد به قبرستان میرفتند و میروند.حتی غروب و شب ها.الان هم که بهش گفتن نباید بری میگه نمیتونم باید برم.دعا نویس ها هم فقط از ما پول میگیرند.هیچ کمکی نکردند تا الان.لطفا اگر راهی هست کمک کنید.خوابش در حد صفر رسیده و توهمات عجیب و زیادی داره.بنده ساکن اهواز هستم.با تشکر.

  4. وضعیت کاربر : مهمان
    سهند says:

    با سلام وقت بخیر ونیکی.اگر در مناطق گرمسیری ساکن نباشیم برگ سدر تازه را از کجا میشود تهیه کرد؟و مدت درمان چند روز بطول مینجامد؟با تشکر از پاسخ شما بزرگواران.

    • وضعیت کاربر : مهمان
      پاسخ says:

      سلام بر شما برگ سدر تازه را باید عطاری فروشی ها داشته باشند .
      مدت تاثیرگذاری و درمان بسته به اعتقاد فرد به خداوند متعال دارد پس لطفا همیشه با اعتقاد کامل انجام دهید تا بهبودی حاصل بشه .
      بزار یه داستان بگم ، داداش من تو سربازی دچار جن گرفتگی شد و حالش خیلی بدشد شبها جیغ می کشید و بقیه رو می ترسوند و به آنها حمله می کرد بعد من خودم فقط این سوره هارا خوندم و فوت کردم خدا شفاش داد بدون استفاده از سدر. با اطمینان کامل خوندم و واقعا ام مطمئن بودم خدا مشکل شو بر طرف می کنه و کرد .

  5. وضعیت کاربر : مهمان
    سهند says:

    سلام علیکم.وقت شما بخیر.درمان با این روش بصورت اسلامی چند روز بطول مینجامد تا بیمار بهبودی کامل حاصل کند؟ دوم اینکه برگ صدر تازه از کجا میشود تهیه کرد؟

  6. وضعیت کاربر : مهمان
    جاوید says:

    سلام علیکم آیا در زمانیکه برای شخص جن زده عامل و درمانگر به هرصورت وجود خارجی نداشته باشد یا در اختیارش نباشد آیا خود شخص میتواند اقدام به درمان خود کند و جن وارد شده در بدنش را از سر و بدن خود خارج کند؟

    پاسخ :
    روش های شرعی برای درمان جن زدگی تفاوتی نمی کند که خود را درمان کنید یا شخص دیگری را .

    • وضعیت کاربر : مهمان
      بهنام ایرانی says:

      سلام علیکم و رحمت الله و برکاته آیا وقتی درمانگر بصورت واقعی برای شخص جن زدن وجود نداشته باشد آیا خود شخص جن زده میتواند جن وارد شده در سر و جسمش را از بدن خود خارج و اخراج کند؟اگر میشود به چه صورت و روش و طرقی امکان خود درمانی میباشد؟ و چکار کنیم که جن خارج شده از سر و بدن مجددا برنگرد و مجددا وارد بدن شخص شفاء یافته نشود؟با تشکر

  7. وضعیت کاربر : مهمان
    شاهروز says:

    السلام علیکم و رحمت الله. چگونه جن را از آدم براریم؟

یک دیدگاه بگذارید

جستجو
آخرین مطالب
پیوندهای محبوب
آمار سایت
  • کاربران آنلاین 41نفر
  • بازدید امروز 54755
  • بازدید دیروز 137987
  • بازید کل 107540964

این سایت در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

کلیه حقوق برای پایگاه اطلاع رسانی وااسلاماه محفوظ میباشد.

استفاده از محتوای وااسلاماه با ذکر منبع و آدرس سایت بلامانع است. | تگ ها

Powered By Vaislamah.com - Copyright © 2010-2015 Vaislamah.com